Тарас Кайдан, Юлія Салій

Засновники та журналісти онлайн-журналу «Хмарочос»

9  ЧЕРВНЯ

Як створити незалежний сайт з найвищою експертизою у міському розвитку.

Про що:
Запуск онлайн-медіа. Що для цього потрібно?
Як можна фінансувати медіа? Моделі монетизації, аналіз.
Як формувати стратегію розвитку та контент-стратегію для вашого ЗМІ?
Що таке якісні новини?

Для кого: журналісти, люди, що цікавляться роботою медіа, молоді фахівці.

Яка користь:
Зрозуміти, як працюють медіа зсередини, який у ЗМІ власний контроль якості.
Навчитись формувати стратегію розвитку на прикладі онлайн-медіа.
Навчитись відрізняти хороші ЗМІ від поганих, фільтрувати власні джерела інформації.
Дізнатись, як можна фінансувати власне медіа.

Тарас Кайдан – співзасновник, головний редактор онлайн-журналу «Хмарочос». Закінчив Національний університет «Києво-Могилянська Академія» за спеціальністю «філософія». Має досвід роботи у культурній та міській журналістиці, грант-менеджменті, управлінні спільнокошт-проектами на різних платформах.

У 2014 році разом з партнерами створив інтернет-видання «Хмарочос», яке пише про розвиток міст та сповідує цінності соціального та економічного прогресу. У сфері інтересів «Хмарочоса»: публічні простори, транспорт та мобільність, архітектура, місцева економіка та політика, розвиток локального бізнесу, освіта, розвиток суспільства, public health, права людини, міська історія, збереження навколишнього середовища.

Також є головою однойменного ГО «Хмарочос», яке займається проектами неформальної освіти у сфері міського розвитку та створенням DIY громадських просторів.


Юлія Салій  – співзасновниця та видавець онлайн-журналу «Хмарочос». Закінчила КНУ ім. Тараса Шевченка за спеціальністю журналістика. Має досвід роботи у міжнародного рекламному агентстві, побудови довгострокових медіа-партнерств з посольствами та міжнародними мовними інституціями (Goethe Institute, Швецький інститут), створення і запуску медійної нативної реклами з найбільшими забудовниками Києва та міжнародними страховими компаніями.

У 2014 році разом з партнерами створила інтернет-видання «Хмарочос», у якому є видавцем. Сфера компетенцій: розробка концепції видання, побудова та стратегія фінансової моделі медіа, нативна реклама.