Макс Філічкін

Traffic Manager, фахівець із таргентингу, сo Owner «Up-sale.pro»

Працював у складі Web promo (middle PPC посада), співпраця з клієнтами «Нова пошта», «Vodafone», «Сoral travel» в холдингу «Delticom AG» 140 інтернет магазинів в 42 країнах «Head of PPC». Зараз займається партнерським маркетингом для будівельних компаній, є співзасновником колл центру для товарного бізнесу «Up-sale. pro».

4 ВЕРЕСНЯ

Таргентинг, який б’є прямо в ціль

Про що:
Про основні показники бізнесу і реклами; цільову аудиторію, особливості роботи та сегментацію; як створювати ефективні рекламні оголошення (пропозиція та текстовий супровід); як аналізувати ключові показники рекламних кампаній; про створення банерів на сервісі Canva; про створення рекламного кабінету і бізнес-сторінки та ін.

Кому:

  • Smm-фахівцям, яким не вистачає знань з таргетингу
  • Маркетологам, які хочуть освоїти рекламу в соцмережах
  • Власникам бузнесу, які хочуть самостійно займатися рекламою свого продукту або грамотно контролювати підрядника
  • Стартаперам, які планують просувати свій проект через соцмережі

 

Яка користь:

Під час воркшопу ти сегментуєш і опишеш свою цільову аудиторію; навчишся робити персональні звернення до кожного із цих сегментів; налаштуєш рекламну кампанію відповідно до завдань свого бізнесу під контролем досвідченого фахівця і отримаєш знання для подальшої роботи з рекламою в соціальних мережах.