Євген Зінгерман

Комунікаційний стратег та незалежний консультант
Викладач у практичній школі комунікацій «Bazilik»
Викладач у «Школа бізнесу «Нова Пошта»
Співавтор Telegram-каналу Digital Masons

8 років в коммунікаціях в агенціях та як незалежний консультант.
Працював в великими брендами Чернігівське, Bud, Chivas Regal, Taryan, Canon, Arterium, Pocket Book та ін.

Останні 3 роки працює з малим та середнім українським бізнесом.

10 ТРАВНЯ

Стратегія змістовної комунікації в соцмережах для малого та середнього бізнесу.

Про що: Соцмережі подарували бізнесу будь-якого масштабу можливість знайти свою аудиторію та зацікавити товарами чи послугами. Проблема лише в тому що соцмережі це не чарівна пігулка, яка вирішить всі проблеми, а інструмент, який треба розуміти та використовувати для вирішення конкретних задач.
Ми сформуємо розуміння специфіки різних каналів та можливостей їх використання для бізнесу, сформуємо розуміння аудиторії, її задач та ролі бренду в її житті та навчимося трансформувати це у змістовну та структуровану комунікацію.

ПРОГРАМА

Модуль 1. Огляд цифрових каналів комунікації

  • Огляд українського сегменту інтернету
  • Соціальні мережі для МСБ (Facebook, Instagram, YouTube, Messengers\Bots)
  • Специфіка аудиторії
  • Наявні можливості і тактики комунікації
  • Рекламні можливості
  • Специфіка контенту

Модуль 2. Брендінг в цифрову епоху

  • Що таке бренд і чому з ним комунікація краща ніж без нього
  • Алгоритм створення бренду
  • Як трансформувати бренд-напрацювання для цифрової комунікації

Модуль 3. Алгоритм створення стратегії цифрової комунікації

  • Питання для брифінгу
  • Цілі комунікації в цифрових каналах
  • Аналіз власної комунікації в цифрових каналах
  • Аналіз коммунікацї конкурентів
  • Портрет аудиторії та її цифрові звички
  • Пошук інсайтів
  • Пошук території комунікації та її масштабування на різні канали.
  • Підбір релевантних каналів комунікації в цифрових каналах
  • Визначення KPI під різні цілі.

Модуль 4. Цифровий контент

  • Типи контенту та задачі, які вони вирішують
  • Формати контенту

Кому:

  • власникам бізнесів та маркетологам, які хочуть зрозуміти як працюють SMM інструменти і канали та навчитись оцінювати роботу своїх підрядників.
  • тим, хто працює на бренди, створює контент і відповідає за побудову змістовної та ефективної комунікації, яка поширюється від імені бренду.

 

Яка користь:

  • Отримають дві методології розробки бренд та SMM- стратегії, структурують знання та зможуть відтворити всі процеси для своїх брендів.
  • Зрозуміють на які компетенції спеціалістів звертати увагу при формуванні команди
  • Зрозуміють які задачі можна вирішувати за рахунок брендінгу та за допомогою SMM
  • Зможуть підбирати найбільш ефективні канали комунікації враховуючи можливості бізнесу, команди та цільової аудиторії
    Формулювати позиціонування, диференціацію бізнесу, цінності, цільову аудиторію та ін.