8 років в коммунікаціях в агенціях та як незалежний консультант.
Працював в великими брендами Чернігівське, Bud, Chivas Regal, Taryan, Canon, Arterium, Pocket Book та ін.
Останні 3 роки працює з малим та середнім українським бізнесом.
10 ТРАВНЯ
Стратегія змістовної комунікації в соцмережах для малого та середнього бізнесу.
Про що: Соцмережі подарували бізнесу будь-якого масштабу можливість знайти свою аудиторію та зацікавити товарами чи послугами. Проблема лише в тому що соцмережі це не чарівна пігулка, яка вирішить всі проблеми, а інструмент, який треба розуміти та використовувати для вирішення конкретних задач.
Ми сформуємо розуміння специфіки різних каналів та можливостей їх використання для бізнесу, сформуємо розуміння аудиторії, її задач та ролі бренду в її житті та навчимося трансформувати це у змістовну та структуровану комунікацію.