Михаіл Траверсе
маркетолог, стратег і підприємець, директор зі стратегії креативного digital агентства ISD Group 13 років досвіду в створенні та реалізації коммунікаційних і бренд-стратегій для міжнародних та локальних брендів.
Серед клієнтів: NIVEA , Huggies.ua , Моршинська , Vodafone Ukraine , туристичний офіс Женеви, European Bank for Reconstruction and Development (EBRD) та інші. Реалізовані стратегії в різні роки вісім разів відзначались нагородами Effie Awards .
«Створення ціннісної пропозиції»-
лекція, де ви дізнаєтесь як створити ціннісну пропозицію і перевірити її на життєздатність. Як за два тижні пройти шлях розуміння, хто ваш споживач, що для нього є цінним і як цю цінність створити всередині компанії.
(Лектор розмовляютє російською мовою)